LUKŠTENTOS KANAPIŲ SĖKLOS


AUKŠTA KOKYBĖ
EKOLOGIŠKOS
TINKA VEGANAMS
TINKA ŽALIAVALGIAMS
DIDELIS BALTYMŲ KIEKIS
OMEGA-3 IR OMEGA-6

BE GLITIMO
BE LAKTOZĖS
BE PESTICIDŲ
BE HERBICIDŲ
BE GMO


APIE LUKŠTENTAS KANAPIŲ SĖKLAS

Lukštentos kanapių sėklos padeda palaikyti sveiką ir subalansuotą mitybą nes tai puikus augalinė kilmės visaverčių baltymų, omega-3 ir omega-6 riebalų rūgščių, gama-linoleno rūgšties ir nepakeičiamų aminorūgščių šaltinis. Be to lukštentos kanapių sėklos yra švelnaus sėklų ir riešutų skonio, riebios ir minkštos tekstūros tinka tiek saldiems, tiek sūriems patiekalams praturtinti vertingomis maistinėmis medžiagomis.

Iki 36 % lukštentų kanapių sėklų masės yra baltymai sudaryti iš lengvai virškinamų aminorūgščių iš kurių 9 yra nepakeičiamos, tik su maistu gaunamos aminorūgštys. Šios aminorūgštys yra svarbios raumenų augimui, taip pat ląstelių, audinių ir organų regeneracijos procesuose. Šis retas tarp augalų reiškinys buvo vienas iš veiksnių, kuris lėmė sparčiai augantį vegetarų ir veganų susidomėjimą šiomis sėklomis.

Iki 44 % sėklos masės sudaro aliejus, kuris yra ypatingas tuo, kad jame gausu polinesočiųjų riebalų rūgščių, o omega-6 ir omega-3 riebalų rūgščių santykis 3:1 yra idealus sklandžiam žmogaus organizmo darbui palaikyti. Kanapių sėklos yra bene daugiausiai šių riebalų rūgščių turintis augalinis šaltinis. Daugiau informacijos apie kanapių sėklų aliejų galite rasti čia.

Be nepakeičiamųjų amino ir riebalų rūgščių lukštentose kanapių sėklose yra gausu mineralų: fosforo, kalio, magnio, nedideli kalcio, geležies ir cinko kiekiai, taip pat vitamino A, C, D, E, didžioji dalis B grupės vitaminų.

KAIP VARTOTI

idealiai tinka pabarstyti ant košių, sumuštinių, ant salotų, jogurto, dėti į energetinius kokteilius.

Lukštentos kanapių sėklos yra švelnaus sėklų ir riešutų skonio, riebios ir minkštos tekstūros todėl tinka ne tik sūriems bet ir saldiems patiekalams: energetiniams batonėliams, desertams, glotnučiams ir kitiems gaminiams praturtinti maistingomis medžiagomis.

Taip pat iš lukštentų sėklų galima pasigaminti augalinį pieną sumalus lukštentas sėklas su vandeniu ir nukošus. Geriausia sėklų nekaitinti aukštesnėje nei 165 °C temperatūroje, nes suyra jose esančios omega riebalų rūgštys ir aliejus netenka naudingų savybių.

Dėl didelės energinės vertės per dieną rekomenduojama dozė – nuo vieno iki kelių šaukštų. Tinka vaikams, sportuojantiems, netoleruojantiems glitimo, alergiškiems riešutams.

SAUGOJIMAS

Kanapių sėklas patariame laikyti sausoje, vėsioje vietoje, geriausia šviesai nepralaidžioje pakuotėje (galima laikyti šaldytuve). Geriausia suvartoti per 3 mėnesius, tiksli data nurodyta ant pakuotės.
Jei sudomino šis produktas,
maloniai kviečiame SUSISIEKTI